Jak prodávat

 

Jak prodávat své položky?

  • Prodávat mohou jen zaregistrovaní uživatelé („Registrace ZDE“)
  • Přihlaste se a vložte svou položku k prodeji (Postup vkládání položky viz níže)
  • Po vložení Vaší položky bude položka vystavena k prodeji ve Vámi zadané kategorii.
  • O zájmu koupit Vaší položku nějakým uživatelem budete informováni na Váš email a zároveň v menu úplně nahoře „Můj obchod“ a to v části „Nové objednávky“, kde Vám bude blikat vykřičník a číslo uvádějící počet nových objednávek.
  • U nových objednávek uvidíte přehled objednaných položek, adresu kupujícího a jeho případnou poznámku k objednávce. Budete vyzváni, abyste zkontrolovali výši poštovného a objednávku potvrdili.
  • Klikněte na „Zkontrolovat poštovné a potvrdit objednávku“ 
    • Je-li potřeba, opravte poštovné
    • Chcete-li kupujícímu něco sdělit, napište text do políčka „Poznámka pro kupujícího“.
    • Klikněte na „Potvrdit“ nebo „Odmítnout“ (v případě, že již položku nemáte k dispozici).
    • V případě odmítnutí objednávky budete vyzváni, abyste napsali kupujícímu vzkaz – odůvodnění odmítnutí, popřípadě mu nabídli jinou položku.
    • Kupující bude o přijmutí nebo odmítnutí objednávky informován emailem a v případě přijmutí mu budou zaslány podklady k platbě (vaše konto a variabilní symbol).
  • Po potvrzení objednávky se tato označí jako „Objednávka potvrzena prodejcem“ a přesune se z kategorie „Nové objednávky“ do kategorie „Schválené objednávky“, kde ji po obdržení peněž na vaše konto  označíte jako „zaplacenou“ a po odesláni ji označíte jako „odeslanou“ – tímto se přesune do kategorie „Dokončené objednávky“
  • Po odeslání položky a označení objednávky jako „odeslaná“ obdrží kupující  info  o odeslání položky na svůj email a zároveň bude vyzván, aby ohodnotil, jak byl s vašimi službami spokojen – toto hodnocení se vám objevuje ve vašem profilu.

 

Jak vložit novou položku?

  • Pro vkládání položek musíte být přihlášení
  • V horním menu „Můj obchod“, vyberte část „Vložit nové zboží“
  • Postupně vyplňte formulář:
    • Název – jak se daná položka jmenuje
    • Popis – popište vámi prodávanou položku – nezapomeňte na rozměry, funkčnost, technický stav, …
    • Zvolte skupinu zboží
    • Zvolte podskupinu zboží
    • Vepište „Cenu pro kupujícího“ = částka, za kterou se bude položka prodávat (automaticky se dopočítá, kolik z prodejní ceny dostanete vy, po odečtení  provize pro www.antik-hovorka.cz)
    • Vyberte „Dodání“ – za jak dlouho můžete vaší položku od objednání dodat
    • Vepište počet kusů dané položky (v případě 0 bude položka pro kupující skryta)
    • Nahrajte hlavní a další fotografie
    • Vepište poštovné pro ČR, případně i pro SR (chcete-li zboží zasílat i na Slovensko)
    • Po vyplnění formuláře klikněte zcela dole na „Vložit zboží“, objeví se vám okno s hlavní fotografií, kde můžete určit velikost a umístění výřezu, následně kliknete na „Uložit nastavení“          

 

Jaké položky mohu vystavovat?

Vystavené položky musí být v souladu se zaměřením portálu www.antik-hovorka.cz

 

Jaké položky nesmím vystavovat?

Je zakázáno nabízet položky, jejichž nabídka, prodej, koupě či užívání jsou v rozporu s dobrými mravy či platnými právními předpisy. Zakázáno je zejména nabízet

  • položky, ke kterým nemá prodávající právo je prodávat nebo položky, které jsou zastaveny, nebo jsou dispozice vlastníka jinak omezeny
  • položky, jejímž prostřednictvím dochází k porušování duševního vlastnictví například nelegální kopie autorských děl
  • položky, které nejsou v souladu se zaměřením portálu www.antik-hovorka.cz

 

TIPY JAK PODPOŘIT PRODEJ SVÝCH POLOŽEK NA www.antik-prim.cz,

  • Topujte své položky - v pravidelných intervalech 6 hodin můžete vybrat nějaké své položky a ty TOPOVAT =  posunout je v dané kategorii (například Hodinky PRIM) na přední pozici.
  • Doporučte vaše položky na Facebooku - dejte je sdílet na váš facebookový profil (stačí u vašeho zboží kliknout na facebookové ikonky pod fotkou)
  • Neprodává se nějaká vaše položka po dlouho dobu? Vyzkoušejte položku zlevnit (tlačítko ZLEVNIT  najdete u dané položky - zlevňovat můžete až po 30 dnech od vystavení) - zlevněná položka bude označena: Sleva X% a bude automaticky zařazena do kategorie "SLEVY AKCE", kde si ji kupující lehce najdou...
Hodiny PRIM Hodiny PRIM Hodiny PRIM
cz en